اخبار روزاقتصاد

تاثیر قیمت XRP به پذیرش تمام عیار توسط بانک های سیستمی پس از آزمایش بستگی دارد – تحلیلگر پتانسیل ریپل برای هدایت سیستم های مالی جهانی را برجسته می کند

تاثیر قیمت XRP به پذیرش تمام عیار توسط بانک های سیستمی پس از آزمایش بستگی دارد – تحلیلگر پتانسیل ریپل برای هدایت سیستم های مالی جهانی را برجسته می کند

  • یک تحلیلگر مشاهده می‌کند که ادغام بانک‌ها از فناوری‌های ریپل برای مدتی در حالت آزمایشی قرار داشته و به حرکت نزولی گسترده بازار XRP کمک کرده است. 
  • به گفته وی، یکپارچگی کامل توسط بانک های مهم سیستمی می تواند قیمت را به بالاتر از سطح مقاومت چند ساله خود برساند. 

یک تحلیلگر محبوب که خود را نیز به عنوان ناظر و محقق تغییر فناوری فعلی، SMQKE توصیف می کند، یک بار دیگر جنبه های کلیدی را در ریپل که می تواند کاتالیزوری برای پایداری، یک پیشنهاد ارزش معقول، و یک نیروی حیاتی در سیستم مالی جهانی. 

در ابتدا، این تحلیلگر چندین قرارداد مشارکت بین ریپل و موسسات مالی مهم سیستمی، از جمله Santander، Bank of America، و Standard Chartered را برجسته کرد. در حالی که این مؤسسات تاکنون در سفر خود بسیار مهم بوده اند، طبق سند ارائه ریپل-روسیه که توسط تحلیلگر استناد شده است، آنها در «حالت آزمایشی» فعالیت کرده اند. 

در همان ارائه، تأییدیه اصلی داده شد که همه بانک‌های بزرگ شریک با ریپل، از جمله مؤسسات مهم سیستمی مانند Santander، Bank of America، و Standard Chartered، در TEST فعالیت می‌کنند. MODE.✅ اگر این بانک های بزرگ هنوز در… https://t.co/En509TkdgO pic.twitter.com/RuFCO38mag— SMQKE (@SMQKEDQG) 5Et 27 آگوست 2024

با قدردانی از مبارزه قیمت XRP در چند سال گذشته علیرغم کاربرد بالقوه آن، این تحلیلگر استدلال کرد که دلایل می تواند تا حدی به عدم ادغام کامل فناوری ریپل در فعالیت های روزانه توسط این بانک های بزرگ مرتبط باشد. 

اگر این بانک‌های بزرگ هنوز در مرحله آزمایش هستند، به این معنی است که هنوز فناوری ریپل را به طور کامل در فعالیت‌های روزانه و زنده خود ادغام نکرده‌اند. این موضوع عدم تحرک قابل توجه قیمت XRP را علیرغم کاربرد بالقوه آن توضیح می دهد.

از جنبه مثبت، SMQKE قویاً معتقد است که این مراحل آزمایشی به پایان می‌رسد و بانک‌هایی که روی آن‌ها تاکید شده است، یک پذیرش در مقیاس کامل را در نظر می‌گیرند، که متعاقباً شاهد معامله XRP در محدوده شایسته خواهد بود. 

چگونه XRP می‌تواند از پذیرش تمام‌مقیاس توسط بانک‌ها سود ببرد

به گفته این تحلیلگر، دخالت این “بانک های مهم سیستمی” نشانه مثبتی برای قیمت XRP است. دلیل او این است که پایان فاز در حال انجام باعث افزایش تقاضا در اطراف دارایی می شود، سرمایه گذاران را مجبور می کند دارایی های خود را افزایش دهند، احساسات بازار را به سمت صعودی تغییر می دهند و قیمت را به ارتفاع جدیدی می کشانند. 

نتیجه موفقیت‌آمیز این آزمایش‌ها تقاضای XRP را به‌عنوان یک دارایی کاربردی در تراکنش‌های مالی ایجاد می‌کند و قیمت آن را به‌طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. بازار ممکن است در حال حاضر در حالت “انتظار و دیدن” باشد، و سرمایه گذاران از افزایش قیمت XRP تا زمانی که نشانه های واضحی از پذیرش کامل و وضوح نظارتی را مشاهده کنند، خودداری می کنند. هنگامی که این آزمایش‌ها به عملیات زنده منتقل می‌شوند، ممکن است به خوبی باعث ارزیابی مجدد ارزش XRP شود. 

یکی دیگر از موانعی که در برابر افزایش قابل توجه XRP عمل کرده است، نبرد حقوقی چند ساله بین کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و آزمایشگاه ریپل است. خوشبختانه، همانطور که ما گزارش شده، این به تازگی به نتیجه رسیده است و شرکت بلاک چین مجبور به پرداخت 125 میلیون دلار جریمه شده است

تایلی اریک، یک معامله گر محبوب، با توجه به آنالیز قیمت دارایی، پیش بینی کرد که XRP می تواند با افزایش 5000 درصدی به 32 دلار برسد. به گفته وی، از اوایل سال 2021 پس از شروع کاهش قیمت از بالاترین سطح 1.96 دلار، یک الگوی صعودی شکل گرفته است. این ویژگی با چندین اوج کمتر و پایین‌تر بیشتر است که باعث می‌شود محدوده محدودتری ایجاد شود. به گفته تایلی اریک، از آنجایی که دارایی دوره طولانی ادغام را گذرانده است، انتظار می‌رود که خروج از این الگو منجر به یک دوره انفجاری شود. 

در زمان انتشار، XRP معامله با 0.57 دلار، که در 24 ساعت گذشته 0.08٪ کاهش یافته است. 


توصیه شده به شما:
< div class="tl-style" id="tve_tcb2_set-001" data-state="50" data-form-state="">

          بدون هرزنامه، بدون دروغ، فقط بینش. می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا